Späť na novinky
08 Sep, 2025

Predstavujeme novú identitu klubov SLOVAN Bratislava

Sme belasi

Tri mesiace po ohlásení jednotnej identity športových klubov spadajúcich pod JTRE sports & entertainment sa začína nová sezóna pre prvý z nich – HC SLOVAN Bratislava. Hokejový, volejbalový a basketbalové kluby na spoločnom stretnutí klubov a partnerov v pondelok uviedli nové dresy, ktoré sú zavŕšením novej vizuálnej identity. Jej podrobnejšie predstavenie fanúšikom a verejnosti prináša webstránka smebelasi.sk a video so všetkými tímami SLOVAN Bratislava. 

Ako vznikalo nové logo, aké sú jeho varianty a použitie na dresoch či merchandisingu? Aké sú klubové farby a písmo pre weby a sociálne siete? Ako sa jednotlivé prvky vizuálnej identity pretavia do komunikácie klubov? Odpovede na otázky o rebrandingu klubov SLOVAN Bratislava nájdu fanúšikovia a záujemcovia na webe smebelasi.sk. 

Rebranding štyroch popredných bratislavských klubov v troch športových odvetviach je dokončením ich spojenia pod novým vlastníkom JTRE sports & entertainment. Kluby majú od novej sezóny jednotný názov SLOVAN Bratislava so skratkou podľa športového odvetvia a spoločnú vizualitu, teda rovnaké logo a klubové farby. Logo tvorí výrazne trendová športová typografia. Spojením dvoch písmen SB a opakovaním tvarov vzniká aj vzor a obrazec. SB = SLOVAN BRATISLAVA. SB = SME BELASÍ. 

„Zastrešenie viacerých populárnych športov pod značkou SLOVAN Bratislava je tiež návratom k histórii, keď bol Slovan veľkou rodinou združujúcou mnohé športy. Podčiarkuje to aj renesancia tradičnej belasej farby na dresoch. 

Pavel Pelikán, výkonný riaditeľ JTRE

Súčasťou predstavenia novej vizuálnej identity je aj video, v ktorom účinkujú hráči našich klubov – basketbalisti Simona Marcová a Milan Szabó, hokejisti Andrea Rišianová, Liam Pecararo, Samuel Takáč a volejbalisti Romana Hudecová, Michal Trubač, Andrej Billich, Tomáš Kriško, Patrik Marjov, Peter Mlynarčík a Daniel Šellong. 

Novú vizuálnu identitu vytvorila agentúra 2:Score, ktorá má bohaté skúsenosti so športovými projektami. Stojí napríklad za rebrandingom futbalovej Sparty alebo hokejovej Komety Brno, výročnou sezónou FC Hradec Králové či dlhodobou spoluprácou s Chance ligou – najvyššou českou futbalovou súťažou, ktorá v lete spustila svoju najväčšiu brandovú kampaň Fenomén. 

Sezóna sa v ligových súťažiach troch športov začína v rôznych termínoch, preto aj mužský a ženský BC SLOVAN a VK SLOVAN budú zavádzať rôzne prvky nového dizajnu postupne v najbližších týždňoch pred svojimi prvými zápasmi.